14 Mart 2008 Cuma

Fatma Annemizin Eli








En sevdiğim figürlerden biri daha."Bereket Eli" diye satıldığını da gördüm ama birçok yerde "Fatima's Hand" diye geçiyor. Doğum yapacak kadınların eline tutuştururlarmış eskiden, kolay olsun doğumları diye. Koleksiyonunu yapıyorum desem yeridir. İster istemez polimer kille de birşeyler yaptım tabii. Yukarda magnet, kolye örneklerimi görebilirsiniz. Metal uçlu olan kolyeyi şu anda takıyorum. Üstündeki kuşları da polimer kil ile yaptım. Birde dün akşam yaptığım kırmızılı siyahlı kolyeyi ekledim. Aslında uzun bir kolye ama mecburen zinciri ikiye katlayıp resimledim.

2 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

çok güzel olmus hepsi,ama en sondaki keçe olanları ne olarak kullanılıyor,takı değil herhalde...

Girls On Blog dedi ki...

Cok güzelmis...ben bunu kacirmisim:)
Tekrar tesekkur ediyorum.