29 Nisan 2008 Salı

Kırmızı, Siyah İğne Oyalı Kolyem

Evde kalan malzemeleri değerlendirmek için yaptım bu kolyeleri. Siyah, 50 numara dantel ipi ile 6 adet yuvarlak motif örüp birbirine ekledim. Üstlerine iğne oyaları diktim, silikon tabancası ile yapıştırmak daha iyi olacaktı ama diktim nedense. Hafiften varolan simetri takıntımın eseri olarak tüm yaprakların aynı tarafta olmasına dikkat ettim. Boyun kısmına da inci ve siyah cam boncuklar koydum. Siyah, kırmızı uyumuna bayılırım (Karagümrüklüyüm ya ondan heralde) arada inci olunca da klasik oluyor bence.

4 yorum:

biryudumhobi dedi ki...

merhaba yeleği 0 numara tığla ördüm 2 den biraz fazla ip gitti nako kristal iple yaptım ben kolay gelsin

Ordanburdanhayattan dedi ki...

o kadar takı yapan gördüm ama senin kadar özgün şeyler yapanı görmedim ben,valla abartmıyorum.beğenirler beğenmezler ayrı ama çok başka senin yaptıkların.ellerine sağlık,güle güle kullan

Yeliz dedi ki...

doğal malzemelerden yapılan tokalar her zaman dikkatimi çekmiştir. ellerine sağlık

Gizem. dedi ki...

Çook güzel vallahi.Çok hoş durur eminim.Ellerinize sağlık=)