26 Mayıs 2008 Pazartesi

İstanbul Yalıları



Pazar günü tekne ile Murat Belge rehberliğinde Boğaz Yalıları turuna katıldım. Uzun zamandır İstanbul'u denizden görmek istiyordum, suyun üstünde olmayı çok severim ama Boğaz'da suyun üstünde olmak, Boğaziçi'in kitabını yazmış Murat Hoca ile enfesti.
Havanın sıcak olmasını ve rüzgar eşliğinde daha fazla yanılacağını "bana bişey olmaz" diyerek gözardı etmiş olsam da İstanbul'u seyretmekten çok zevk aldım.
Dört bir koldan beton yığınına çevrilme çabalarına karşın İstanbul yine çok güzel. Bu arada Boğaz'da yunuslar var, ben sadece bir tane görebildim ama duyduğuma göre sayıları da artıyormuş.
İlgilenen olursa diye tur ile ilgili bilgileri bulabileceğiniz sayfayı da ekliyorum. Şiddetle tavsiye olunur.

3 yorum:

Haydins dedi ki...

Istanbulda olsam kesinlikle ilgilenirdim ama ne yazikki su an gunese hasret sumuklu sumuklu dolasiyorum Moskovalarda..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ohh sefan olsun banucum gez valla.çok güzeldir eminim,benim de çok uzun zaman oldu boğaz turu yapmayalı.bu havalarda benim de boğaz sevdam alevlenir.
bu arada fanilalardan mutlaka alıcam sana eğer bu yıl uğrarsam trabzona.boylara fazlasıyla uzun sana da olur merak etme.ben hatta kestirmiştim o kadar uzundu ki içimde potluk yapıyordu.detayları konuşuruz

Haydins dedi ki...

Banu duzelmis google reader bilgine..