5 Haziran 2008 Perşembe

Polimer Kilden Baykuşlar

Şipariş üzerine Ref'e yaptığım takılar bunlar. Kendisi de baykuş hastası olduğu için polimer kilden baykuşlu birşeyler istedi. Polimer killeri mıncıklarken bunlar çıktı ortaya. Broşların üstündeki baykuş resimlerini ahşap boyamada kullanılan dekupaj tekniği ile yaptım. Google'dan owl diye arattım, image kısmına girip baykuş resimlerinden döküm aldım, fotokopi ile küçültüp polimer kilin üstüne transfer ettim. Transfer için ayrıca birşey kullanmadım sadece resmi kesip kilin üstüne koydum, iyice yapışınca kağıdın üst katmanını ıslatıp parmak ucumla soydum, sonrada pişirdim, sağ taraftaki baykuş ise kendi çizimim. En üstlerine sevmesemde bir kat çila sürdüm ve ekoseli kurdelayı büzgü yapıp silikon tabancası ile yapıştırdım. Beyaz yada bej polimer kilin üstüne renkli fotokopide transfer edilebilir sanırım, daha denemedim ama en yakın zamanda birşeyler yapıp ekleyeceğim.Ref'cimmmm iyi günlerde kullanırsın İnşallah.

6 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

valla bravo,bana fenalık gelir bu kadar uğraşırsam bir işle.ama çok cici olmuşlar.güle güle kullansın arkadaşın

Haydins dedi ki...

Cok guzel olmus..Ellerine saglik :)Bir baykus koleksiyoncusu daha taniyorum ben Sinem Yaman blogu var benim listemde ekli :)

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Evet görmüştüm sayfasını, hatta tüm baykuşlarının resmini koymuştu sayfasına.

İz dedi ki...

banu harika olmuş.. genel bir baykuş modası var ama tshirt baskılarda falan birçok markada.. çok güzel bir teknikmiş renklerle oynamaya da gerek yok tek renk bir fimo lazım sadece transfer için dimi? çok güzel küpeler kolye ucları yapılır.eline sağlık

Adsız dedi ki...

canim bayan baykus, ellerine saglik... cok begendim... ref

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Blogun ismini serpilden okuduğumda direk ziyaretime başladım. Baykuşlar ve kargalar favorimdir. Bu konuda herkes beni tuhaf bulur ama elimde değil.Bu şirin baykuşlar da süperler ayrıca.
Türkiyeye tatile gittiğimde kendime üzerinde bir sürü baykuş resmi olan gri ve de sevimli bir tişört aldım burda devamlı onu giyiyorum:)