25 Ağustos 2008 Pazartesi

Taklit mi??? Aaaa Çok Çok Ayıpppp...

Bu kırmızı kolyeyi Free People'da görmüştüm. Evdeki malzemelerle benzerini yaparım diye düşünürken hiç sevmediğim halde aslında aynısını yaptım. Birde Aslıhan tarafından taklitçilik konusu ile ilgili mimlenmişken çok ayıp tabii. Benim hobilerimle alakalı o kadar çok örnek var ki sanal alemde, ister istemez etkileniyor insan. O etkileşimlerden başka, değişik şeyler çıkartabilmek marifet işi.

Bu arada amigurumi olayı benim sağ elimi mahvetti zaten sakat olan elimde lif yırtılması oldu ve devamlı istirahat ateli ile dolaşmam gerekiyor. Bu yüzden bu aralar fazla üretken değilim. Az yazı eklememin sebebi de bu. Birazcık toparlayınca inşallah hergün yazı eklemeye devam edeceğim.

4 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

olsun o kadar şeyin arasında arada esinlenmeler olur.o sayılmaz taklitten.eline geçmiş olsun valla nazar değdi ben sana söyliyim.gözü olanın gözü çıksın inşallah.
bu arada kurabiye krema tüpüyle olur herhalde emin değilim.eğer tüpten şekilli çıkıyorsa okeydir.kayra çok sever bence tadını da annesi,çok öpüyorum onu çok özledim ama yaaaa:((

Haydins dedi ki...

Gecmis olsun canim..Cok begendim kolyeyi..Uygun boncuklarim olsa hemen yapardim valla..Taklitcilik mi ki bu?? Yapabildigin bir seyi niye para verip alacakmissin!!Ben yaptim desen haklisin ama esinlendim diyorsun iste..
Iyi bak kendine..

3prenses dedi ki...

esinlenmeyi ve hatta aynısını yapmayı seven birisi olarak ,yaptığınıza bayıldım ,bence fikri çalıp ben yaptım demek kötü. mesela ben sizi hergün takip ediyorum yaptıklarınızın aynını yapıyorum:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bu taklitçiliğe girmez, kendin yapıyorsun esinleniyorsun. ellerine sağlık.
Elin için çok geçmiş olsun, kısa sürede iyileşir inşallah