27 Mayıs 2009 Çarşamba

GAP Turu: Midyat ve Hasankeyf

Midyat ve Hasankeyf'den görüntüler;

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

muhteşem yerler, muhteşem fotoğraflar, ne iyi yapmışşsınız gezmekle.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

arkadaşım ne güzel yerler görmüşsün ya, hepimizin gidip görmesi gerek memleketimizin her yerini. keşke mümkün olsa:)) sevgiler

Stil Direktoru dedi ki...

Şekerim bak ne buldum şok oldum senin yastığına kendi adresini yazıp ben yaptım diye yazmışlar birde kendileri yapmış gibi de anlatmışlar.

http://www.orgudantel.com/orgu-dantel-modelleri/home-sweet-home.html

Yaso sana söyledimi bilmiyorum ama geri geldim ben :) Rahat açık ve nazır birşekilde. Bunu da istersen onayla istersen onaylama. Ama resmen çalmışlar senin yastığı hani bana da yapıcaktın da senden alcaktım.