27 Ekim 2008 Pazartesi

Mesaj Kaygılı Bir Post

Kahretsin, sonunda anladılar. Her el emeğimizde, her göz nurumuzda, bunu her paylaşımımızda hep bir amaç vardı aslında. Sonunda tüm gizli, şifreli postlarımızı çözdüler. Biz hepimiz kötüyüz, çok sakıncalıyız, çıkıntıyız ve en kötüsü ezberbozanız. KAHRETSİN, SONUNDA ANLADILAR.
Ama eylemlerim bitmeyecek, duramam, durdurulamam. Ben dursam elim durmaz, sizinle de paylaşmadan olmazzzzzzzz.

Şimdi mesaj kaygılı postuma kaygısız devam ediyorum:) Ekte resmini görmüş olduğunuz kolyenin güvercinini Olivium'daki Accessorize Mağazası'nın outletinden aldım. Sezonda 15 ytl civarında olan bu anahtarlığı 1.5 ytl'e inmişti. Anahtarlık olmasına izin veremezdim, zaten el boyaması, tam seyirlik, sevimli birşey. Diğer parçalar ise elimde olanlar. Bu kolyeyi çok ama çok sevdim... (İçinde güvercin kelimesi geçen bir post yazdım, siz anlamı çıkarın artık, aman çaktırmayın).

5 yorum:

nazo dedi ki...

Güvercin demek, mesaj alınmıştır!! Kolye de çok cıvıl cıvıl :)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

süpersin süpersin bayıldım ben bu yazıya:)))
aynen öyle çaktırlar olayı sonunda,heheheee ama bizden kaçmaz biz yine yolunu bulup kötülüğü paylaşmaya devam edeceğiz.
kolyeyle vermeye çalıştığın mesajı da anlamazlar umarım:)))

(bu arada yazmadan edemedim,alttaki kelime doğrulamadaki kelime ''ticari'')

Adsız dedi ki...

BLOGGERLAR MÜJDE
aldığım bilgiyi aktarıyorum

Diyarbakır 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 20.10.2008 tarih ve 2008/2761 esas sayı ile vermiş olduğu kararı yoğun itiraz ve yoğun telefon trafiği sebebi ile şu an yeniden incelemeye almıştır. Muhtemelen inceleme sonucu varacağı kararı bu gün öğleden sonra açıklayacaktır.

Yaptığım telefon görüşmelerden bu bilgileri elde ettim. Öğleden sonra çıkacak olan yeni karar da eğer bizlerin aleyhine olursa, durumun düzeltilmesi ve "3.kişilerin hak ihlallerinin düzeltilmesi" şeklinde dava açmak gerekecektir. Bu durumda toplu dava da düşünülebilir. Son durum hakkında haber alır almaz buraya yazmaya çalışacağım, sevgilerimle....

Cocukla Cocuk dedi ki...

ah neyse sonunda geldiniz arkadaşlar, çok mutluyuz bu anlamsız kararın değiştirildiğine.
Kolye süper güle güle kullan

Gizem. dedi ki...

çok güzel bir kolye olmuş ellerinize sağlık :))bende anahtarlık ne güzelmiş der yerine bırakıverirdim vallahi işte yetenek işi farklı oluyo :))