14 Ekim 2008 Salı

Zehra'nın Çiçekli Tokası

Geçenlerde benzer bir tokayı kızımın ısrarı üzerine öğretmenine yapmıştım. Israrı üzerine diyorum çünkü durduk yere hediye verilmesinden hoşlanmıyorum, Anneler Günü, Öğretmenler Günü tamam ama gerisi peşkeş çekmek gibi geliyor bana. Neyse ki bizim öğretmenimiz bu konularda bayağı ciddi bir bayan. Tokayı bir arkadaşı görmüş Kayra'nın, beğenmiş, Kayra bu sefer "Zehra'ya da yapalım" deyince olan malzemelerden bu çıktı ortaya. Fotoğrafta konu mankenliğini kızım yaptı, üstündeki tüm çiçekleri polimer kilden yaptım zaten çiçeklerin üstünde, dikkatli bakıldığında, parmak izlerim görünüyor. En alttaki altın renkli yapraklar plastikten. Bu arada Zehra'da beğenmiş, hergün takıyormuş.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok şık ya hazı satılıyor gibi olmuş arkadaşım.

babegazelle dedi ki...

cidden hazır sandım enfes bişii du yaw benim fimolarım nerdeydi kii :P)

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok düzgün olmuş ya, kalıp mı kullandın fimoyu yaparken.
ellerine sağlık

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Yok kullanmadım, gülleri yaprak yaprak birbirine ekleyerek yaptım. Mor çiçekleri de 5 tane aynı boyda küre yapıp yanyana sıkıştırdım sonra ortalarına da daha küçük başka renkte bir küreyi koyup kalem kapağı ile bastırdım. Küçükken tabakların içine tutkal ve undan yapılan hamurla çiçekler yaparlardı, bayılırdım, o kadar çok incelemişim ki fimolarla haşır neşir olunca ister istemez elim öyle güller yapmaya gidiyor.

Adsız dedi ki...

10marifet adlı sitede tam sana göre bir baykuş var:)bir bak istersen hem çok kolay gözüküyor hem çok sevimli:)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

kız ben senin o bilmiş kızını yerim valla,zilli kayra.anası marifetli ya kız habire millete hediyeler veriyor,ohhh