3 Aralık 2008 Çarşamba

Havlulara Özgürlük Lütfen

Saadetciğim'in (babaannem olur kendisi) havlu kenarı olur diye yaptığı dantellere tarafımdan el konuldu ve bu danteller kahve renkli incilerle birleşince havlu kenarı olma eziyetinden de kurtulmuş oldu böylece.


Hiç anlamam bu havlu süsleme işini, birde elini, yüzünü silince hatur hutur batar bu işlemeler, bu süslemelerden biri yüzümü çizince evde bulunan tüm havluların dantellerini, süslerini oturup sökmüştüm, çok ayıp biliyorum, bir sürü emek var üstlerinde ama havlunun amacına aykırı, süslemeyin şu havluları nolurrr...


Bir aralar kristal örmeler çok modaydı, kolyenin ucundaki topu o zamanlarda öğrendiğim şekilde ördüm, bu aralar yine böyle top örmelere merak sardım, çantamda boncuklarım, nerede fırsat bulursam çıkarıp örmeye başlıyorum.

6 yorum:

nazo dedi ki...

Harika olmuş, ellerine sağlık.. Benim çeyizde bir havlu kenarları var, görmen lazım Banu. Ne takılar yapılır onlardan. Ben annem de bırakmayı düşünüyordum ama bir kaçını alıp, icabına bakmakta fayda var. Tabii anneme, anneanneme anlatmam :)

Haydins dedi ki...

Bende sinir olurum havlu kenarlarina..Bence cok basit gorunuyor..Kendinden suslu havlulari tercih ederim..
Kayinvalidem esimin ceyizine diye ayirmis bir suru suslu havlu ben bunlardan hic hoslanmam dedim hepsi ona kaldi..

Imza, kotu gelin haydins..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ayyyy anılarım canlandı.benim de çeyizimde o çirkin havlulardan vardı ama ben onları eve geldiği ilk gün geri yolladım annemle.3 kuruşluk havluya o kadar uğraşırlar hiç anlamam zaten.
bu arada ben de takı kursundan boncuk örme öğreniyorum habire.içim şişti sabrım yok benim öyle uzun uzun örmelere.bağıracam yeterrrr diyee

ebrugzo dedi ki...

benim okulumun orda da igne oyasıyla yapılmış çiçekler falan satilıyo ne zmandır almayı düşünüyodmm bi dahaki sefere alacagım. bence çok hoş olmş cok begendim ellerinize saglık.

Yeliz dedi ki...

çok otantik ve hoş olmuş bence bu tarz bir küpede yapmalısın, sevgiler

Nedret dedi ki...

Bayıldım buna.Hârika olmuş.