30 Aralık 2008 Salı

Herkes Farklı, Herkes Eşit

Yeni yıl öncesinde hediye olarak yaptığım kolyelerin resimlerini ekledim bugün. Her ne kadar "sadece sayısal bir değişim bu" desemde herkesin yeni yıl telaşı dışında kalınca asosyal hissediyorum kendimi. "Kutlamıyorum yılbaşı falan" deyip çekilişe de katıldım, sevdiklerime hediyelerde aldım. Bu arada dün akşam Hicri yılbaşıydı, yeni hicri yılımız mübarek olsun, bol sağlık, bol huzur diliyorum her iki yeni yıl içinde. Hiç kan olmasın, önyargı olmasın. Herkes farklı, herkes eşit, yaşayıp gidelim işte.





Eski bir kitap ama ben bu yaz okudum bu kitabı. Hürriyet gazetesindeki bu haberi görünce aklıma geldi. Kitabın tamamı için yorum yapmak istemiyorum ama içinde bolca kız çocuklarına uygulanan sünnetten bahsediliyor. Üzülmemek elde değil.

10 yorum:

nazo dedi ki...

Güzel dileklerine tüm kalbimle katılıyorum. Ne güzel demişsin; "herkes farklı, herkes eşit"
Kitabı not aldım. İçim acıyor gerçi ama o insanlar o acıları bizzat yaşadı. Ben okumaya bari dayanayım.
Kolyelere gelince her zaman ki gibi çok güzeller ama ben en çok kurdela işi ve inci birleşimini sevdim. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık Banucum..

~PakKaramu~ dedi ki...

Happy new year

leyya dedi ki...

ne güzel bir tabir bu;herkes farklı ,herkes eşit..sonuna kadar katılıyorum..aynı kubbenin altında,aynı yağmurla ıslanıp aynı güneşle ısınıyoruz..bizi vareden güç aynı..varlığımızın devamını sağlayan da..
zulmün ya da mazlumun milliyeti hiç mühim değil.her nerede mazlum varsa biz onun yanında olalım..
kolyeler çok şık bütün ötekiler gibi valla ayrım yapamıyorum.
ben de sağlık,bereket,huzur içinde çoook çok yıllar yaşamanızı diliyorum..kimbilir daha ne güzellikler üreteceksiniz..

Haydins dedi ki...

Cok guzel bir soz..Katiliyorum sana, mutlu bir yil gecirmeni dilerim..

Son fotograftaki kolyenin bir benzerini daha yapmistin onceden bende kopya cekerek ondan farkli bir sey yapmistim..Kiskandim bu daha guzelmis ;)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ben de okumuştum o kitabı yıllar önce.cidden insanın okurken sinir oluyor böyle şeyleri.Banucum o gün aniden ayrıldık sana iyi seneler dileyemeden.çok güzel bir gün geçirdik yine birlikte.sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir yıl diliyorum sana

Cocukla Cocuk dedi ki...

mutlu seneler

ella dedi ki...

mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim.

beyaz mendil dedi ki...

Yeni yılınız kutlu olsun.

leyya dedi ki...

valla ben yaptımm))sizi sobeledim!!
bide bi ricam var mümkünse kelime doğrulama var yaa o kalksa.. yorum göndermek kolaylaşsa..çok mu masraflı olmuş olurum acaba?

zarpandit dedi ki...

merhabaaaaaaaaaaaaaaa :)

takılar işin içine girince akan sular durur :)) supersin biliyorsun değilmi :))

harika bunlar:)) bu deyip yemeyeyim haklarını sanatsal calısmalrın diyeyim ne dersin :)?

bu arada o yazıyı okudugumda bnde yuh dedim..hemde en cılgınından bir yuh..bu nasıl bi anlayısdır ya..islam adı altına saklanmıs cehalet yazık..

hicri yılbasın ve yeni yılın kutlu olsun :)