3 Ocak 2009 Cumartesi

Araklama Kolyem ve 20 Soruluk Mimim

Çarşamba gününden beri evdeyim, evde oturmak güzel şey. Evde olmayı çok özlemişim, çok iyi geldi. Bir sürü yarım kalan işimle uğraşırken bir takı dergisinde gördüğüm bu kolyeyi yaptım arada. Arak bir kolye, fikir benden değil, dergide gördüğümün aynısı değil ama çok benzerini yaptım. Emeğe saygım sonsuz o yüzden ben yaptım demek yanlış olur.
Ayrıca sevgili Leyya tarafından mimlenmişim, 20 soruya cevabım aşağıda:)

En sevdiğim kelime: Yaradanım

En nefret ettiğim kelime: Nefret

Beni ne heyecanlandırır:Kızımın öğrendikleri, başardıkları ve boncuklarım

Heyecanımı ne öldürür: Negatif elektrik

En sevdiğim ses: Para sesi!!! Şaka, şaka, kızımın sabahları karga gibi olan sesi ve o sesle "günaydın annecim" demesi. (Para sesini de severim ama ilk sıralarda değil:)))

En sevmediğim ses: Trafikteki tüm sesler, Allahtan işyerim ile evin arası 10 dakika ve ben arabayı garajdan bile çıkarma zahmetinde bulunmadan rahat rahat gidiyorum işime.

Hangi mesleği yapmak isterdim: Heykeltraş olmak isterdim, kızımın haberi yok ama şimdi onun için böyle bir hayalim var, isterse tabi:)

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdin: Bu soru bunu kapsar mı bilmiyorum ama uçabilmek isterdim.

Kendin olmasan kim olmak isterdin: Kendimden çok memnunum, yerinde olmak istediğim kimse yok aslında, isimde yok bu yüzden aklımda ama gerçekten güzel başarı hikayeleri olan, anne babasının parasıyla değil, aklıyla, azmiyle, doğru yollardan biryerlere gelen herkese hayranım.

Kahramanım: 2 kişi var yazmadan edemem, Peygamber Efendimiz ve Fatih Sultan Mehmet

Nerede yaşamak isterdim: İstanbul'da olmaktan memnunum, Fatih'de olmaktan daha memnunum çünkü heryere çok yakın ama şehrin göbeğinde olup kocaman bahçesi olan bir ev hayalim var, toprakla uğraşmayı severim çünkü.

En önemli kusurum: Maymun iştahlıyım, kolay sıkılırım.

En keyif veren huy:Ayrıntıcılık

En sevdiğim küfür:E.eşşek, en kibarını yazayım diğerleri olmaz şimdi:)

Şu anki ruh halim: Bizimkiler kalkacak, kahvaltı hazırlamam lazım o yüzden hafiften stres oldum.

Hayat felsefem: Hakkımda ne düşünüyorsan Allah sana iki katını versin:)

Mutluluk Rüyam: Uçmak

Mutsuzluk: Kızımla ilgili olumsuz ne olursa benim üzüntü kaynağım

Nasıl ölmek isterim: Babam gibi, aniden, hiç yatmadan, gülerken, huzurla.

Cennet kapısında ne duymak isterim: Allah tarafından kapılarda karşılanacak bir kul değilim elbet ama hiç kul hakkı yemediğim için orada olduğumu duymak ne güzel olurdu.
Kabul ederlerse bende Nazo ve Ordan Burdan Hayattan'ı mimliyorum.


8 yorum:

nazo dedi ki...

Cevapladım canım ;)

beyaz mendil dedi ki...

Kolye güzel olmuş,mavi rengin girdiği her şey bana başka
güzel geliyor.Ellerine sağlık.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kolye çok güzel,eline sağlık. Fikir alma diyelim arak yerine istersen, sen emek verip yapmışsın.
Mim soruları da hoşmuş, sabah günaydın diyen miniklerin sesiyle uyanmak gibisi yok.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

canımsın sen benim,en yakın zamanda.sırada bir mim daha var bekleyen

leyya dedi ki...

bayan baykuşu daha yakından tanımak zevkti doğrusu..isteklerine ulaşman kaçındıklarından emin olman dileğiyle...bababa sen diline geçivermişim bile))kolye de çok hoş..arakda lazım arada canımmm.mesela ben de şu sıralar müşterimin isteği üzerine candybagsten ve şu vladstudio desenlerinden arak çalışıyorum))çok selamlar.

leyya dedi ki...

aslında varyaa kişi anlatmak yapmaktan daha zordu))hiç göz korkutacak bişey değilmiş.bi kez tadınca insanın içi kurtlanıyor yeniden pişirmek için)çok selam.

Sevde dedi ki...

Ellerinize sağlık takılarınız çok güzel...

Adsız dedi ki...

Çok beğendim, şu güne kadar bir tek takı yapmıyodum onada merak salıcam sanırım.