14 Ocak 2009 Çarşamba

Bereket Elli Bileklikler




Bereket eli sevdam yine depreşti. Bu dökümleri görünce dayanamayıp aldım Ordan Burdan Hayattan ile buluştuğumuzda. Elleri Kadıköy'deki Sewen Boncuk'dan aldım, enfes dökümler var ama fiyatlar Eminönü ile kıyaslayınca biraz fazla. İlgilenen olursa adres verebilirim.


İyi midir, kötü müdür bilmiyorum ama İstanbul, İngiltere gibi oldu. Hava hep kapalı, bulutlu, sisli. Birde kömür meselesi ile ilgili benim çalıştığım yerde (Silahtarağa-Eyüp) hava gerçekten içler acısı. Akşamları iş çıkışı nefes alınmıyor. İstanbul'un bu halleri beni çok üzüyor. Teoman'ın şarkısı geliyor aklıma,

İstanbul bugün yorgun, üzgün ve yaşlanmış,
Biraz kilo almış,
Ağlamış yine, rimelleri akıyor.
Daha önce eklediğim keçe kuşlarla yaptığım sarkıt süslerim ile ilgili Hadiye nasıl yaptığımı sormuş. Keçeleri Tire/İzmir'den almıştım. Kuş şekilleri kesip başka bir renk keçeden kanat ekledim üstlerine, kum boncukla da göz yaptım. Daha sağlam olması için 2 sıra 0,50'lik misinaya çok küçük olmayan boncukları rastgele dizdim, boncukların arasına, belirli aralıklarla keçe kuşları yerleştirdim, misinayı yorgan iğnesi ile kuşların içinden geçirdim. Misinaların uç kısımlarına da örgü yünlerinden püsküller yaptım. Resmi büyütünce daha iyi görünüyordur diye umuyorum, anlatma konusunda çok başarılı değilim galiba:))))

13 yorum:

ella dedi ki...

çok güzeller gerçekten. hep kolyede kullanmıştım ben bereket elini ilk defa bileklikte gördüm, çok şık.

3prenses dedi ki...

ellerinize sağlık.

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok guzel gorunuyorlar ben de seviyorum el figurunu

HADİYE dedi ki...

Merhaba Banu,

İlgine çok çok teşekkür ederim. Sarkıt süslerden bende Yapıp sana haber vereceğim.Keçe bulamazsam bile polardan yaparım diye düşündüm.Ancak bu kumaşları birbirine özel bir yapıştırıcı ilemi yapıştıracağım? Yoksa herhangi bir yapıştırıcı olurmu? Ben sarkıtlarıma bu bereket elindende eklemek istiyorum.Çok beğendim onlarıda.
Ellerine sağlık.

Sevgilerimle*

İz dedi ki...

banucu eline sağlık..figür gerçekten çok hoşmuş.. bugün ordan geçerken farkettim gerçekten acaip bir sis vardı hava açık olmasına rağmen..sevgiler :)

leyya dedi ki...

çok hoşlar bende çok sevdim bu elleri.simgesel objeler hep ilgimi çeker.hıı bide malum kadıköy türkiyenin en pahalı semti seçilmişti biz orada otururken..hiç değişmemiş demek ki)istanbulun yaşlandıgını hiç farkedemiyorum ben iyimi?evden burnumu çıkarasım olmadıgından olsa gerek.

Yelda dedi ki...

Merhaba bileklikler çok şık olmuş
Ben Figürleri Fatma'nın Eli diye biliyordum, bereket getirmesi amaçlı evlere asılırmış eskiden
Sevgiler

Yeliz dedi ki...

aa çok sevimli olmuşlar ellerine sağlık bu ellerden bende kolyede kullanmıştım.

moda tasarım stil dedi ki...

ellerinize sağlık.

beyaz mendil dedi ki...

Ellerine sağlık,çok güzel olmuşlar.Kadıköyde bu tip malzemeler hakikaten pahalı.

eviminnuru dedi ki...

maşallah ne güzel şeyler yapmışsınız

Adsız dedi ki...

banu istinye parkta aynı bereket elli altın aparatlı olanından iki doğal taşla 70 ytl dediler bilekliğe.iyiki takı yapıyorum valla ne fiyatlar ya

devince dedi ki...

çok iç açıcı bir bloğunuz var.yqaptığız takılarbir harika