26 Şubat 2009 Perşembe

Tığişi Yeleğim 1

Yaklaşık 2 yıldır ne yapacağıma karar veremeden bir sürü kare motifler yapmıştım, ilk önce çanta sonra örtü derken en sonunda yelek oldu motiflerden. Toplam 74 motif ile yaptım bu yeleği. Aşağıya doğru hafif çan görüntüsü verebilmek için farklı tığlarla ördüm. Hangi sırayı kaç numara ile ördüğümü 3. resimde görebilirsiniz.


Sırada bekleyen bir tane daha yelek var, eskiden hiç sevmezdim yelekleri, demode bulurdum ama İstanbul'da kışlar hafif geçmeye başladığı için ya da tüm gün ofiste bana çok sıcak geldiği için yelekler, gömlek ve tshirt üstüne çok kullanışlı olmaya başladı.

11 yorum:

ella dedi ki...

Çok güzel bir yelek olmuş, elinize sağlık. Ördüğünüz şeyler gerçekten çok güzel. Geçenlerde ördüğünüz çantadan yapıyorum bitmek üzere çok güzel oldu. Fikir için çok teşekkürler :)

3prenses dedi ki...

çok güzel olmuş.farklı tığla örmek güzel fikirmiş.ellerine sağlık.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

harika olmuş güle güle giy.ben de böyle birşey yapsam herhalde 10 senede tamamlanır.bu arada mart ayı içinde kesinlikle görüşeceğiz inşallah.bi de bana da öğretsene bu motifi nasıl yapıyorsun,ben de istiyorum bişeyler örmek.

Derya dedi ki...

Çok şık bir yelek olmuş. Bu motiflerle yapılan herşeyi çok seviyorum. Güle güle giyin..

Cocukla Cocuk dedi ki...

bu desen neye uygulansa yakışıyor eline sağlık ne guzel bir yelek olmuş

leyya dedi ki...

yaa varyaaa bu da başka bi yetenek iştee.örmek..benim alt kat sakini günlerdir uğraşıyor senin çantadan yapmak için.bende hergün başının etini yiyorum bitir diye.bugün bittii)))ama hiç seninkine benzemedi))şimdi gidip bak bayan baykuş yelek örmüş diycem))))))bakalım ne çıkacak)))
gerçekten çok güzel olmuş yelek.çok da şık olmuş..ellerine sağlık..güle güle kullan.hıı eminim gören herkes çekiştirip modelini anlamaya çalışacak)))sabırlar diliyorum))

sesiber dedi ki...

Çantadan sonra bu da şeker tadında oldu gerçekten. Ne yapılsa yakışıyor bu motiflerle. Ellerinize sağlık.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Tığ işiyle yapılan herşeyi seviyorum bu örnekte herşeye yakışıyor ellerinize sağlık.

beyaz mendil dedi ki...

Yelek çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.NERELERDESİNİZ??????Büşra

Unknown dedi ki...

YELEĞİNİZİ ÇOK BEĞENDİM. BEN DE BUNA BENZER MOTİFLERDEN BATTANİYE YAPIYORUM. ELİNE SAĞLIK

beyaz mendil dedi ki...

Yine ben sizi merak ettim:)))