9 Şubat 2009 Pazartesi

Mimim ve Yeni Takılarım

3prenses beni mimlemişti 25 Ocak'da ve ben şimdi yazabiliyorum yuhhh bana.


1.) Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.

2.) 161. sayfayı açın.

3.) 5. cümleyi okuyun.

4. )Blok sayfasına yazın.


Yolda okuduğum kitabım, çantamda duruyor,
Ece Temelkuran, Ağrı'nın Derinliği, şu an ofiste olduğum için en yakın kitap bu. 161. sayfa ve 5. cümle: Ama Türkler, Ermenileri yok etmek için tehcir ettiler (oyyyyyy hassas konular ama 5. cümle bu işteeeee).


En son yaptıklarımı da seri halinde ekledim. Muska yapıyorum arkadaşlar, kem göze, kötü elektriğe karşı, şaka şaka, dergi kağıtlarını üçgen katlayıp üstünü kumaş kapladım sadece. Kumaşlar eski bir hint işi yastığın parçalarından.


Bileklikleri de lastikli misinaya geçirdim, hepsini birden takınca şık durdu kolumda.


Malzemeler: Aylin Bijuteri ve Marputçular Çarşısı.


Güldem çanta ile ilgili ayrıntı istemişti.


Daireler için 6 zincir çektim kapattım, 6 zincirlik halkanın üstüne 16 trabzan yaptım. Her sırada 16 trabzan ekledim. Yani 1. sıra 16, 2. sıra 32, 3. sıra 48, 4. sıra 64 şeklinde ilerliyor. Daireyi 18 sıranın sonunda bitirdim.


Kareler için yine 6 zincir çektim kapattım, 6 zincirlik halkanın üstüne 3 trabzan, 3 zincir yaptım bu işlemi 4 kez tekrar edince bir kare elde ediliyor zaten "Hanım Dilendi, Bey Beğendi"modelinin başlangıcını tarif ettim. Kareler içinde 18 sıra yaptım.


Ne kadar açık oldu bilmiyorum ama çizip anlatmak lazım belki de. Zamanım olursa onu da yapmaya çalışacağım...


12 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

özlemişi seni be arkadaşım,çok hoş olmuş herbiri .muska yap oku üfle ne yaparsan yap güzel oluyor işte.ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim:) ben uydurdum bişiler,tabii annemin ayrdımı ile:) sapı halledince yayınlıycam:)

leyya dedi ki...

muska olayı süpperrr.acayip hoş olmuşlar hakikaten eline sağlık..çantadan başladım)))ama bende örme yetenegi yok işte.vermemiş mabud neylesin mahmud gibi kaldım)benim kareler çarkıfelek gibi oldular)).halime acıyan alt kat sakini kendisininkini bitirince benimkine başlayacak)baharda takarız yumşak yumşak))

Girls On Blog dedi ki...

Hepsi de cok seker..ellerine saglik.Incili nazar boncuklular da favorim:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

muskalı kolyelerini çok beğendim..iki üçtan eüstüste takacaksın bunlardan eline sağlık

Yeliz dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık :) sevgiler

ella dedi ki...

Takılar çok güzel olmuş eline sağlık.

3prenses dedi ki...

harika olmuş takılar.ellerine sağlık.ama çantaya hergün gelip bakıyorum hastası oldum.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım
bundan önce çantana yorum yapmıştım.Çok güzeldi.
Aynen takılarında çok hoş ellerine sağlık.Takibimdekiler bloğum var
oraya ekledim seni.
Sevgilerimi yolluyorum.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

canım bana uğra bakalım ödül verdim sana blog oscarları:))

leyya dedi ki...

makasla kestimmm))bi kitaptan çıkardıgım kalıpları keçenin üstüne koyup çiziyorum hani şu eğri uçlu minik makaslar var ya onunla kesiyorum.basit yaaa.sen hayli haylisini yaparsın.

akçahan dedi ki...

Güzel günlerde kullamınız dileği ile...